تور برزیل

تور برزیل

تور برزیل

تور برزیل

آبمیوه گیری کنوود JE730

آبمیوه گیری فیلیپس HR1916 یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط کمپانی Philips می باشد که جزو دسته بندی محصولات تک کاره می باشد. جنس بدنه ی این دستگاه از پلاستیک می باشد و کیفیت ساخت بالایی دارد. تلفیق رنگ مشکی و سیلور بکار رفته در ظاهر این محصول زیبایی خاصی به آن بخشیده است و ابعاد مناسب آن کارایی دستگاه را افزایش داده است.آاین دستگاه از موتور 900 وات بهره می‌ برد که می‌تواند براحتی تمام میوه ها را آبگیری کند. سایز مخزن آبمیوه ی این دستگاه 1 لیتر و میزان مخزن تفاله گیر آن حدود 2.1 لیتر می باشد.از دیگر موارد قابل اشاره ی این دستگاه می توان به محفظه جمع کننده سیم و  پایه های ضد لغزش اشاره کرد .


آبمیوه گیری کنوود JE730  یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط کمپانی Kenwood می باشد از نظر قابلیت های موجود می توان گفت که بسیار کاربردی و با کیفیت است همچنین ظرفیت و قدرت زیادی دارد و می‌تواند مدت‌زمان طولانی کار کند و علاوه بر آشپزخانه‌ ها در مکان‌هایی مانند کافی‌ شاپ‌ های کوچک نیز مورد مصرف دارد. این دستگاه دارای یک طراحی ساده و زیباست دارای بدنه ای از جنس پلاستیک می باشد که این مساله باعث می شود لکه و کثیفی مانند مدل‌ های استیل بر روی آن نمایان نمی گردد . یکی از ویژگی های کاربردی این محصول را می توان قابلیت تغییر سرعت آن در دو حالت است که که از طریق پیچ کنترلی که در کنار دوربین تعبیه شده است قابل تغییر می باشد. در زمینه مخزن تفاله گیر نیز باید گفت این محصول در مقایسه با موارد مشابه دارای مخزن تقاله گیر حجیمی با ظرفیت 3 لیتر است.



گوشی اپل Iphone XS Max 256GB یکی دیگر محصولات تولید کمپانی APPLE می باشد. این محصول در سال 2018 توسط این شرکت تولید و به بازارهای جهانی ارائه شد. می توان گفت اپل تغییرات بنیادی بسیاری را در مقایسه با گوشی های هوشمند تولید شده در سالهای گذشته در این مدل اعمال کرده که از مهمترین آنها می توان به حذف دکمه HOME و ارتقاع چشمگیر در بخش های مختلف آن نظیر کیفیت بالای نمایشگر ،دوربین و سرعت پردازنده اشاره کرد. گوشی آیفون مدل XS Max در سه رنگ مختلف شامل مشکی فضایی ، نقره ای و طلایی در دسترس می باشد و می توان از میان آنها نسبت به میزان نیاز و سلیقه بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.